Vanliga frågor
Här nedan hittar du svar på flera frågor. Om du fortfarande undrar något är du välkommen att kontakta oss.
Varberg In Motion ser allvarligt på situationen och dess konsekvenser. Vi följer noggrant beslut och rekommendationer från våra myndigheter.
Varberg In Motion gör följande för att du ska träna säkert hos oss
- All träning bedrivs utomhus
- Vi spritar av alla redskap mellan kunder
- Erbjuder handsprit
- Vi ställer in om vår PT/gruppträningsinstruktör upplever minsta symptom
- Påminner våra deltagare att hålla avstånd
- Begränsar antalet deltagare till 4 vid träning i vår carport som är delvis under tak.
- Följer utvecklingen noga och är beredda att ändra på våra rutiner och vidta nya åtgärder om situationen skulle förändras.
Du som kund hos oss gör följande för att bidra till säker träning
- Stannar hemma vid symptom
- Håller avstånd till andra deltagare
- Använder handskar eller spritar av händer innan du börjar träna
Du köper ett klippkort via vår sidan på BokaDirekt under värdekort/presentkort och betalar via Klarna. Du får sedan ett mail med en kod som du använder vid bokning och fyller i fältet ”värdekod”. Klippkortet är laddat med pengar som motsvarar 5 eller 10 klipp á 150kr.
För att se hur mycket pengar som finns kvar på ditt klippkort kan du skriva in koden på denna sidan
Vi är anslutna till ePassi och Actiway och våra tjänster går att nyttja via dessa aktörer. Kontakta oss innan du gör ett köp.
Kvitto på träning och klippkort som betalas via Klarna hämtas via ditt Klarnakonto. Det kan du kan lämna in för underlag. Vid betalning via swish (Gäller ej gruppträning eller klippkort som måste betalas via Klarna) så skickar vi ett kvitto till din mail som du kan lämna in till din arbetsgivare.